måndag 16 april 2012

Bloppis och utlottning hos Forbid Me Not

Ska sprida lite bloppisyra måndagen till ära! Forbid Me Not har en massa vackra ting till salu. Det är både bloppis och swappis: "passa på en del gamla finingar får flytta!-...och en liten utlottning!"

Det tyckte jag var roligt så jag kommenterade på lotteriet. Iddes inte buda på något ännu när jag inte har pengar att tillgå (eftersom jag just... alltså precis just idag... jag ska visa det sen...)- Skambud är ju så uschiamej.




Uppdraget är som följande: skriv vilket molly-köp som var ert sämsta! Dessutom (alla har kanske inte mollysar), skriv ert bästa semestertips i Sverige!



Mitt sämsta köp är nog Purl topen som jag typ aldrig använde.


Semestra i Svärje skulle jag gärna för att ha nåt att tipsa om... Ska jag skriva "tax-free på Viking???"

2 kommentarer:

Me and my life sa...

Hahaha! Men alla tips är ju bra, det är ju det som är meningen med många tips!

När jag lottat ut allt ska jag berätta varför jag just ville ha tips på semestergrejer/saker att göra i Sverige....

Kram!

Maria Ikola sa...

Det kanske är en välförtjänt semester som vankas? ;)