tisdag 24 april 2012

Dagens yrkesskolansökan

Idag var jag på inträdesprov till yrkes. Nånting jag aldrig skulle ha förutsett eller tänkt mig. Men just nu är jag så osäker på om jag klarar av att studera att jag gärna skulle lära mig mjuka saker - med mjuka menar jag textilier! Så därför sökte jag.

Dagens prakto-utstrysel som dessutom hade hög trivselfaktor (behövde alltså inte stressa över kläderna, det räckte med provet och intervjun): Globe Hopes armesäck Ronja, Odd Mollys augar top i powder, och en vintageunderklänning som lite kikar fram.


Höll mig trygg i heaters-leggingsen. Bra.



Bonusbild på mig:

Tyckte jag såg så himla söt och snäll ut i den här


Sen har jag suttit och läst på pedagogiskas inträdesmaterialm tittat på katterna som brottas till Lill-Tonys stora lycka, och kikat mig kollrig på Minna Hepburns spetsklänningar.



Shannon - Lucie - Jasmin

Skirt och skört och skottländska spetsar - JA TACK!

3 kommentarer:

Sofie sa...

Lycka till!! När får du veta hur det gick? Men åååh vilka fina spetsklänningar du länkade till...jag är så himla svag för spetsar nu! :) Kram!

Lingonberrie sa...

Lycka till önskar jag dig.

kram!

Unknown sa...

Hoppas du kommer in! Och riktigt cool dagens:) Kram