lördag 26 maj 2012

Barfotapremiär!

En massa premiärer för i sommar har skett! Det var utflyktsdag för ungdomar och stödpersoner i Sagu. Dagen kunde nog inte ha varit bättre.



Idag är det första gången jag gått barfota i år. Det är även första gången jag fyllt 26 år (i år...?) samt gjort solkrämspremiär.


Också första gången jag paddlade kanot! Skönt med glittrande hav, skrikande måsar, några tärnor. Såg även en enslig strandskata.

Solkrämsstilen i hissen. Sorry för blixten. Är himla korkad när jag aldrig minns ta av den men den här bilden blev den bästa där de vita fläckarna syntes!



Blus: nåt finskt gammalt företag
Klänning: Globe Hope



Jag ligger efter med hela veckans bilder så nu ska jag fuska lite och uppdatera bakåt. Så rulla neråt så kommer strax bilder på mig som fackaktivist, hundtrimmare och människorättsföreläsare...

Inga kommentarer: