söndag 20 maj 2012

Lite fullt upp och sånt

Haft lite fullt upp och varit borta hemifrån. Då blir et lätt att jag inte uppdaterar. Förra veckan gick åt till att plugga, mest. Sen höll jag två lektioner om mänskliga rättigheter för gymnasister, och på lördag gick Möjligheternas torg av stapeln i Åbo. Sen var jag på superhjältedisko och på söndag hade jag dagen efter, och sjöng krabbissången.

Veckan i klädväg:




Vardagsoutfit: loppisblus Earth Collection
spets från Cheeptrims
olycksjeans; de är lagade och lappade


Skor: swappat


Sen blev det lite somrigare:



Kjol i lin från loppis (4 euro!)
Och Heaters Merino Leggings
(Ännu en gång innan det är dags att lägga bort dem inför sommaren)
Men de matchar parabootsen lyckligtvis.


Sen drog jag iväg till Åbo



I hissen:
klänning Globe Hope
Allt annat loppis

Inga kommentarer: