onsdag 23 maj 2012

Shallow is the new Apricot

Ett inlägg med centrerad text och lite bilder på kläder följer. Idag lekete jag sommar och drog på mig utsvängda jeans och en stor sval vit skjorta. Sen blev det svårare för basketskorna är fortfarande sönder och lappade med tejp. Såsom det syns på bilden:


Jeans: en present
Skjorta: loppis
Tejpade skor: No Sweat
Silk Sleeveless i Apricot.
Sjalen hemstickad

Väskan hittade jag i FREEBOXEN på Bokkafeet i Åbo.
Min reaktion så klart "free stuff are you kidding??!"

Vi funkar bra ihop, denna väska och jag. Också i hissen:


Linne: loppis


Nu är det dags för Shallow is the new Lättklädd Sommarmänska...
Jämfört med förra veckans lager på lager -stil på resande fot:


Klänning Likka ("tjej"), Globe Hope
Contrast Dot Dress, Odd Molly

På bilden har jag också mina lila Heaters Merino Leggings och parabootsen.

I måndags fick de åka av! Då hade t o m JAG för VARMT!


Adjö merinosar, adjö kängor, nu byter jag till sommar.

Imorgon får jag då se vad det blir för sommar-påfund jag hittar på.

Inga kommentarer: