torsdag 22 mars 2012

Gårdagens plus Åbo när det blir vår

I onsdags hade jag några timmar över i Åbo och flanerade längs Aura å till mitt smultronställe.

Lite vårstämningsbilder bara.



Konst? En fastmurad cykel.



Det ser lite grönt ut på gräsmattan...



Japp, faktisk grönt!




Åstranden



Pinella är fint även i vårljus




Brinkkala torgs innergård, och där...




Bokkafét. Bästa vardagsrummet i Åbo!




I fönstret på en restaurang. Och en till.



Dagens (alltså gårdagens) var samma klänning från Globe Hope, med vit flätstickad ylletröja under. Den vita tröjan gifta jag mig i. Ingen vit klänning men nog en stickatröja. Kombinerat med vita bloomers från Tiina Talvikki och grå Merino heaters leggings från Odd Molly.




Jamense där är jag ju.
Lite suddig.


Mina Heaters Merinos i Grey har gått sönder! Jag totalexponerar som sig på blogg bör, och nu vet ni även det, om ni läst så här långt. Jag har alltså hål i mina yllekalsonger. Eller leggings, liksom.

Inga kommentarer: