lördag 31 mars 2012

Orka bry sig om vad man har på sig

Veckans kläder med hiss-tema och några icke-menade blixtar.

Torsdagens praktiska kläder iform av silk sleeveless dress i Lite Military, och
Amnestys gröna munkjacka People behind Bars are Not Always Serving Drinks, samt en loppisjacka i grönt, som för sina 7 euro blev alldeles för dyrt eftersom blixtlåset var sönder och jackan ÄR FÖR LITEN.


Sörry för blixten alltså.




Veterinärbesöket AKA gråsvart jag är deppig-och-allt-är-hemskt:
Firetraps Alera-tunika med svarta jeans. Aspen knit till. Tog bilden först när jag kom hem.





Fredag kväll och deppig dra iväg till SETAs ungdomskväll. Jag försöker alltså få igång en ungdomsgrupp för TUSETA alltså Åbonejdens förening för sexuellt likaberättigande rf. Det kom ingen men tackade min tur, jag kände mig ganska utsatt med Augar toppen, powder-färgen är alldeles för sårbar.


Gömma sig i hemstickad svampmössa.


Lördag morgon: reseklädsel och babyblå resväska med hundar, grodor och apor på.
Blus av Tiina Talvikki, bomullskofta från loppis, kjol Burberry.


Halsduken swappad av Myrre i hörnet!


Kahlo tunic (storlek 3, utan ryggdetalj), jaquard socks och sleevewarmers. Blomma från ungdosverkstaden.

Inga kommentarer: