onsdag 7 mars 2012

Nånting rickit finfint

Gomorron med solljus och naturljus eller vad det nu heter. har inte dammsugit men nog klippt luggen, tvättat håret (med Fudges kokosschampo som får mig att tro att jag är en kokosboll, njamm njamm) och fotat lite. Det är lite krångligt eftersom största delen av lägenheten inte är i skick att visas upp för allmänheten, ha ha ha!


Lyckades inte bestämma vilket var bättre: det att plaggen syns skarpa i blixtljus eller att färgerna kommer fram i suddigt med lite vänligare ingeblixt-men-nog-sol-ute -belysning.


Dessa två är alltså Artwork Silk tunic och Hookup dress som jag köpte av finaste Josanne. Det var länge sedan jag senast köpt något med kontoöverföring istället för med kreditlagets hjälp så det blev lite att reda ut och bena ut men visst gick det. Hurra för sameuropeisk harmonisering av bankväsendet alltså. (Puppugeneratorn är alltså i farten nu redan!)

Det blir nog ingen dagens för det är jag inte särskilt bra på. Dags att dra till jobbet.

Inga kommentarer: