onsdag 7 mars 2012

Vad jag älskar Odd Molly-bloppisar!!!!!

Hilde har bloppis och jag blir så suuuuugen! Hahaha! Samma hos Lingonberrie, och jag blir lite uppspelt. Inte EN CHANS att jag skulle ha råd att köpa nån-ting-alls just nu, men det är ju så roligt att kika. Så roligt faktiskt, att jag bloppade till mig något riktigt fint hos Josanne förra veckan. Ska visa dem imorgon, när det blir bättre ljus.

Dessutom har Hornsgatans Ros flera vackra plagg till salu, så även Fröknarna Wikman och Marie, och så finns det bloppis på My Rose Garden. Oj oj oj, och mums. Åtminstone mums för ögonen den här gången, eftersom plånboken inte vill samarbeta med mina habegär alls.

Och så gratulerar jag mig över alla dom pengar jag sparat genom att inte haka på alla bloppisar. Lite liksom jag jämt sparar en massa pengar när jag inte går till frisör, inte går på krog eller inte åker taxi. Konstigt bara att de pengarna inte verkar finnas nånstans. Vem har alltså slarvar bort dem?!?!?

Bonusbild på mina egna bloppade sötsakssmycken som finns på Crème de la Garderobes blogg:


Inga kommentarer: